سرخط خبرها

برگزیدگان کتاب سال خراسان رضوی در هفته کتاب معرفی می شوند

  • کد خبر: ۱۸۵۹۶۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
برگزیدگان کتاب سال خراسان رضوی در هفته کتاب معرفی می شوند
به گفته سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برگزیدگان نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در هفته کتاب (هفته آخر آبانماه) معرفی می شوند.

بی بی فاطمه حسینی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی، ۳۱ شهریورماه گذشته منتشر شد و مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران تا ۲۰ مهرماه فرصت دارند به منظور شرکت در رقابت برای انتخاب بهترین کتاب سال، در این فراخوان شرکت کنند.

وی افزود: این فراخوان در محور‌های موضوعی دین، ادبیات (کلیات، ادبیات مقاومت و پایداری، شعر و داستان، فرهنگ و هنر و ادبیات ایرانی)، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی و بخش ویژه: جهاد تبیین، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، خانواده و فرزندآوری، مهار تورم و رشد تولید منتشر شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد آثار مننتخب در هر بخش با توجه به کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه مشخص می‌شود. البته با توجه به آثاری که در سال جاری مجوز گرفته اند، پیش بینی می‌شود آثار ارسال شده به دبیرخانه از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند.

وی افزود: پس از ارزیابی اولیه و داوری مقدماتی، برگزیدگان نهایی مشخص و معرفی خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->